Flower

| Postat i: Allmänt
 
 
Fick syn på dessa blommor när jag var påväg till bussen, och just idag hade jag turen att ha min systemkamera i väskan som jag flitigt slet upp och började fota i alla möjliga vinklar.
 
Måste fota massa nu när hösten äntligen är här, min favorit årstid och även då jag blir som mest inspirerad till att fotografera.
 
Är väldigt frånvarade i för överigt, jobbar i en inre kamp just nu. Är stressad och fundersam över min omgivning. Men allt börjar komma på plats så skulle väl kunna säga att jag börjar lugna ner mig och må lite bättre.
 
 
Vekordagarna går sakta och man hinner kanppt blinka så är helgen över redan över. Nu i fredags kom Martin och hämta upp mig från skolan och vi drog och åt kina/thailändskt/japansk-buffe på long och herre guuuuud vad gott de var ! sen på kvällen hade vi de bara mys. I lördags så baka jag och Petra bullar eftersom det var Kanelbullens dag, och jag är ett kak & bull -monster för er som inte vet, så hade lagom ont i magen efter allt jag åt sen haha...
 
 
 
 

Vilka otroligt fina bilder! :D

Svar: åh tack så mycket !
ceciliajohanssonss.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: