4 små bilder

| Postat i: Allmänt


Godmorgon på er!
Dagarna bara passerar och jag börjar mer och mer närma mig höstlovet, vilket ioförsig inte är helt fel alls för min del! 
Har varit lite off på bloggen, de enda roliga som har hänt nu under den senaste veckan är väl typ att vi hade utedag i torsdags och paddla kajak med klassen.
Tänkte i alla fall skriva lite om min helg, I fredags efter skolan möte jag upp Johanna i centrum och kolla på en maskerad outfit till henne, planen var att gå på fest på kvällen men den blev inställd så vi drog till kinarestaurangen här i stan och käka 4 små rätter, så sjukt gott! 
Sen i lördags så kom Martin till mig och vi tog de lugnt eftersom jag va lite sjuk. Igår drog vi in till Nyköping och handla lite och fick bli en fika på stan också ! 
Sen följde jag med honom till Trosa och sov kvar där. I detta nu sitter jag på bussen till skolan trots att jag fortfarande är sjuk, men kämpar ! Får se om jag skriver ett litet inlägg senare under dagen, kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: