Helgen

| Postat i: Allmänt
 
I fredags kom Martin hit och vi hade en liten hemma kväll och drog ut på en kvälls promenad, orken till något annat fanns inte när jag går upp halv sex varje dag pga skolbussen.
Och nu i lördags drog vi in till Nyköping och bowlade och käkade middag på Rhodos riktigt kul trots min förlust hehe (vinnarskalle som jag är). Vi drog även förbi godishuset, och bestämde innan att jag bara skulla ta lite av varje sort så de inte blev så mycket godis men den tekniken funkade inte så bra..hehe aja de heter ju endå lördags godis och de är ju sällan jag äter godis nu mera !
 
Riktigt rolig helg! känns surt att den är över och imorgon börjar en ny skolvecka.
Men bara att bita ihop och köra hårt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: